Torej, kako zavijanje daril vpliva na prejemnika? Je ves ta trud vreden? Ali je prejemnikom daril dejansko všeč, da je darilo zavito ali je dovolj če ga postavimo le v darilno vrečko. To je namreč kriterij po katerem se je vredno ravnati, kajne?

 

Po študiji, objavljeni leta 1992, ki jo napisal dr. Daniel Howard, profesor trženja na Southern Methodist University v Dallasu, se že zdi tako. Dr Howard je oblikoval vrsto poskusov, s katerimi je preveril vpliv zavitega darila v primerjavi z darilom v darilni vrečki.

 

Kako je izvedel preizkus? V enem poskusu so npr. študentje dobili nalogo, naj ocenijo štiri različne produkte. Niso vedeli, da pravzaprav ocenjujejo podtaknjena darila. Polovica študentov je med ocenjevalnimi produkti prejela tudi prevlečen sedež za kolo, polovica zavitega v darilni papir s pripadajočo pentljico in polovica v darilni vrečki. Študentje so ocenili produkte, med katerimi je bil tudi »podtaknjen« prevlečen sedež in pri tistih, ki so sedež dobili zavit v darilni papir je le ta prejel precej višjo oceno, kot pri tistih, ki so sedež dobili v darilni vrečki. To je le en izmed eksperimentov, ki kaže na vpliv, ki ga povzroči zavijanje daril.

 

Zagotovo je vredno. S študijo so preverili kako darilni papir vpliva na ljudi, kako se odzovejo na pentljice in kako nanje vplavajo darilne vrečke. Ugotovili so, da z darilom zavitim v darilni papir, okrašenim s pentljo, povzročimo v prejemniku vznemirjenje, kar pa poveča vrednost samega darila, pa naj se to sliši še tako neverjetno. Darilni papir je namreč vizualni signal, ki ga ljudje povežemo z veselimi dogodki v življenju.

 

Torej je zavito darilo vredno dodatnega časa, ki je za to potreben. Se strinjaš?

 

Če pa vas priganja čas ali niste vešči v zavijanju daril, pa ga pri nas za vas brezplačno zavijemo mi >> TUKAJ

 

bo

 

 

Vir: Howard, D. (1992). Gift-Wrapping Effects on Product Attitudes: A Mood-Biasing Explanation. Journal of Consumer Psychology, 1 (3), 197-223 DOI: 10.1207/s15327663jcp0103_01