Delikatna umetnost kupovanja perila

Delikatna umetnost kupovanja perila

Zgodovina ne hrani podatkov o tem, kdo je požrtvovalno meril, a vemo, da naj bi približno osemdeset odstotkov žensk nosilo modrček nepravilne velikosti, kar pomeni, da obstaja precejšnja verjetnost, da ste med njimi. Pravilna izbira in vzdrževanje modrčka je zapletena mešanica znanosti in umetnosti. To je res pomembno, saj lahko nepravilna izbira vpliva tudi na zdravje. A brez skrbi, našli smo žensko, ki nam je vse razložila. Res vse: o kopalkah, modrčkih in spodnjih hlačkah. Nikoli več nas ne bo nič tiščalo. Zdaj mi je veliko lažje tam okrog prsi.

Tekst: JELKA SEŽUN, foto: ŠIMEN ZUPANČIČ

Ko poskusite pravi modrček, boste razumeli, da je delikatna umetnost kupovanja perila nekaj posebnega. Trgovine s kopalkami in spodnjim perilom vam ne znajo ponuditi vsega, kar bi lahko, pravi Eva Soršak, lastnica spletne trgovine Modna dama. Še posebej ženske z močnejšo postavo in večjim oprsjem imajo težave pri iskanju perila (in seveda kopalk). Na spletni strani Modne dame je veliko zelo koristnih nasvetov o pravilni izbiri in vzdrževanju perila, a kako je skorajšnja doktorica kemije postala strokovnjakinja za perilo?

"Svakinja mi je omenila, da ženske z močnejšo postavo težko dobijo spodnje perilo in pasove," pravi. "Z možem sva se lotila spletne raziskave, on je našel dobavitelje spodnjega perila, in tako sem začela sodelovati z njimi. Sem sicer kemičarka, končujem doktorat iz kemijskih znanosti, torej prihajam iz povsem druge stroke, vendar me je ta tema začela tako zanimati, da sem prebirala, kaj ženske potrebujejo, kaj pričakujejo... Dve leti sem lovila te tri blagovne znamke, ki jih zdaj zastopam, in to je postalo posebna strast. Stiki z ženskami so še bolj utrdili to, kar sem našla na spletu, o tem, kaj potrebujejo in iščejo. Želijo perilo, ki ni drago – vendar kakovost gre z roko v roki z višjo ceno – želijo lepo perilo, ne marajo na primer "mamastih" nedrčkov, želijo perilo, ki se ne vidi skozi bluzo. Pri hlačkah pa nočejo, da se jim zarežejo v mehko tkivo. Pri perilu je to mogoče še zakriti, pri kopalkah pa ne."

Zastopa tri blagovne znamke – za mlajšo populacijo, srednjo starost in močnejše ženske. "To so sestrske blagovne znamke, ki uporabljajo isto tehnologijo. Njihova posebnost so velike številke, ki jih je v Sloveniji težko dobiti. V tujini so te znamke med prvimi petimi najbolj prodajanimi, saj ponujajo nedrčke za večje oprsje ali perilo za močnejše postave," pravi. "Rada bi prodajala tudi v pravi trgovini, a je težko priti zraven," vzdihne. "Vse se otepa-jo, vsi pravijo, da tega ne potrebujejo. Velika blagovnica v Ljubljani na primer pravi, da imajo dovolj za vse, vendar pa, če zavijete vanjo... Težko jim je dopovedati, da bi lahko vključili blagovno znamko, ki pokriva del populacije, ki ga na slovenskem trgu še nihče ne pokriva. Ne sprejmejo te, češ da to ni aktualno. Še do sestanka je težko priti, da bi jim lahko osebno razložili. Dolgih e-mailov nihče ne bere, v štirih ali petih vrsticah pa težko nekomu, ki tega področja ne pozna, razložite, zakaj je to pomembno. Vendar pa bi ta blagovna znamka zagotovo našla svoje mesto med potrošnicami."

Mimogrede, tukaj je odgovor na vprašanje, ki vam je verjetno že leta povzročalo težave: do katere črke gredo košarice modrčkov? Zdaj vemo: do P. "Ženske pogosto sploh ne vedo, katero velikost nosijo, ker v življenju niso imele modrčka, ki bi stal, kot bi moral. Ko najdejo pravega, ki sedi tako, kot mora – da je tisti trikotnik med dojkama na koži, da naramnice niso preveč zategnjene, da nikjer nič ne kipi, da je kost na točki, kjer dojka izrašča iz telesa – potem pridemo tudi do takih velikosti. Danes so ženske obsojene na F, G, vendar je že težko dobiti večje košarice. V trgovinah se večinoma dobijo košarice do F. Za večje pa je na voljo zelo malo modelov, ki so tudi slabo zasnovani."

Možnost vračila

Če ne boste zadovoljni, lahko menjate ali vrnete naročeno.

Svetovanje pri izbiri

Pokličite, z veseljem vam bomo svetovali pri izbiri.

100% zadovoljstvo

Za vse nakupe nudimo 14 dnevno garancijo.